Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Alltid tyckt att det är fult med silikon vid handfatet/väggen och blir ännu fulare med åren. Har sagt till kakelsättaren att inte sätta någon silikon där men säljaren tycker att det inte är någon bra idé pga att vatten kan tränga sig ner (kommod under).
Vi har blandare med sensor, vilket kommer minska vattenstänk där. Vad tror ni, måste man alltid ha silikon där?
Redigerat:
Jag valde att ej ha silikon bara för att jag tycker det inte ser så bra ut. Efter 13 år så ser jag att framsidan är betydligt mer utsatt av vatten.
Kommoden med skåp är från ikea och är målad mdf. Tål verkligen inget vatten alls. Särskilt om man har fått nån repa eller skada.
Blir nog att byta inom nått år.
Kommoden med skåp är från ikea och är målad mdf. Tål verkligen inget vatten alls. Särskilt om man har fått nån repa eller skada.
Klarar kommoden i tio år är jag mer än nöjdT tomas123 skrev:Jag valde att ej ha silikon bara för att jag tycker det inte ser så bra ut. Efter 13 år så ser jag att framsidan är betydligt mer utsatt av vatten.
Hade du silikon bakom?T tomas123 skrev:Jag valde att ej ha silikon bara för att jag tycker det inte ser så bra ut. Efter 13 år så ser jag att framsidan är betydligt mer utsatt av vatten.
Gick och kollade bara för nyfikenhet och ser att framsidan ser tråkig ut men baksidan är helt intakt.A Alex Holmén skrev:
Ska se om jag kan ladda upp bild.
Ser bättre ut på bild än i verkligheten.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 045 inlägg
Varför har man kommod? Och varför är de gjorda i MDF eller spånskiva, två material som absolut inte tål vatten?
Protte
Protte
Klicka här för att svara