1 566 läst ·
6 svar
2k läst
6 svar
Einhell bordcikelsåg
Hej behövde råd köp angående Einhells röda sågar ,någon som vet att dom verkligen är Tyska
det sägs ju att dom blåa är från Kina ,provar med en länk
http://search.eim.ebay.se/?elc=77&kw=einhell+RT-TS+1825+U&ect=
det sägs ju att dom blåa är från Kina ,provar med en länk
http://search.eim.ebay.se/?elc=77&kw=einhell+RT-TS+1825+U&ect=
tänkte se om cheppy har hemma att kolla på,(dom är nästan dubbelt så dyra som ebay)woodchuck skrev:
Gds säger : bra köp. Robust hobbysåg . Står stadigt. Klarar grovt virke. Allt är gjort av rejäla och hållbara material. Några handtag är lite klena. Bra arbetshöjd. Stort arbetsbord. 8,5 i betyg.
Det är den enda i testet som fick "bra köp"
Det är den enda i testet som fick "bra köp"
Klicka här för att svara