Jag tror de recenserade den i senaste numret av gör det själv. Den fick bra kritik hat jag för mig.. Jag kan kolla upp det sedan.
 
Jag har för mig att de är kinaprylar alltihop, även röda, men att de har egna kvalitetskontrollanter på plats (för den röda serien?). Hursom så bör det ju stå på om du går till en handlare och kollar.
 
bobas skrev:
Jag tror de recenserade den i senaste numret av gör det själv. Den fick bra kritik hat jag för mig.. Jag kan kolla upp det sedan.
tack vänligt om Du har mer info
 
woodchuck skrev:
Jag har för mig att de är kinaprylar alltihop, även röda, men att de har egna kvalitetskontrollanter på plats (för den röda serien?). Hursom så bör det ju stå på om du går till en handlare och kollar.
tänkte se om cheppy har hemma att kolla på,(dom är nästan dubbelt så dyra som ebay)
 
Gds säger : bra köp. Robust hobbysåg . Står stadigt. Klarar grovt virke. Allt är gjort av rejäla och hållbara material. Några handtag är lite klena. Bra arbetshöjd. Stort arbetsbord. 8,5 i betyg.

Det är den enda i testet som fick "bra köp"
 
bobas skrev:
Gds säger : bra köp. Robust hobbysåg . Står stadigt. Klarar grovt virke. Allt är gjort av rejäla och hållbara material. Några handtag är lite klena. Bra arbetshöjd. Stort arbetsbord. 8,5 i betyg.

Det är den enda i testet som fick "bra köp"
Tusen tack
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.