Hej!

Under julledigheten satt jag och bläddra i en tidning hos frisören och såg en tuff bordslampa. Den såg ut som en gammal billykta från en veteran bil, eller en motorcykel lykta. Den fanns i flera färger, men den på bilden var svart. Den fanns även som hängande.

Jag VILL ha en sådan i vardagsrummet men jag kan inte hitta den hur mycket jag än googlar runt. Har försökt hitta tidningen jag läste i, trots att jag bläddrat i alla inredningstidningar nere på ICA så hittar jag den inte. Tidningen var alldeles ny, så det bör ha varit senaste numret av någon av de "stora" tidningarna.

Tror lampan hette Motor eller något liknande.

Vet du vad det kan vara för lampa, eller i vilken tidning jag såg den? Säg gärna till. Jag blir gaaalen av att inte komma på vart jag såg den någonstans! =)

En lösning är väll att bege sig de 3 milen till frisören och gå igenom alla tidningar där! :D

Var tvungen att registrera mig då jag tror att jag har svaret på dina böner!
Inte för att det var en inredningstidning, snarare tvärtom.. den här är från tidningen trailer.

Känns den igen?
trailer.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Njao.. det var inte den artikeln, för där var bordslampan svart. Men det är nog samma lampa!
Står det något namn på lampan i tidningen? Jag ser inte tillräckligt bra för att kunna tyda det från bilden.

Jo, muno står det i tidningen. Nu är problemet löst, men eftersom jag hittade den här i en annan biltidning och stolt över att en gammal man lärt sig använda sin julklapps-iphone så postar jag även den här bilden.
Det MÅSTE vara den här du såg Jonas?

biltidning.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Byggahus.se när det är som bäst! Dagens ros till slacker och hanidalarna!
Det var ju kampanjpris så det blev två stycken sådana:
moto-svart.jpg
Ska bara bygga om dom till Led.

Stort tack för hjälpen!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.