2 789 läst ·
21 svar
3k läst
21 svar
Effektavgifter - ett nödvändigt ont?
Attitudeswe skrev:
Var har ni sett att flerfamiljshus är undantagna från effektavgift?C cay.j.att.telia.com skrev:
Attitudeswe skrev:
Attitudeswe skrev:
Betyder det att man inte tar ut effektavgift om det är 3 eller mer på sammaAttitudeswe skrev:
abonemang ? ?
För dj-- är det bara villaägare som ska betala effektavgift ??
Attitudeswe skrev:
Fastighetens trapphus och tvättstuga får säkert effektavgift, men lägenheter med enfas får det inte (hos Elevio just nu då).
Själv bor jag i villa i nät som kört effektavgift i 15år. Mitt effektuttag:
https://github.com/sander-visser/py-playground/blob/main/tibber_easee_peak_power_analyzer.log
Själv bor jag i villa i nät som kört effektavgift i 15år. Mitt effektuttag:
https://github.com/sander-visser/py-playground/blob/main/tibber_easee_peak_power_analyzer.log
Kan det verkligen vara OK att bara vissa får betala effektavgift ?
Klicka här för att svara
