Bilden på den nöjda kunden "Markus P" verkar tillhöra någon som heter Warren Worthington.

Vad karln egentligen heter kan man undra, eftersom han används i annan marknadsföring under namnet Raymond O'Neill, med andra ord standardbilder snodda från internet med påhittade namn kopplat till sannolikt lika påhittade omdömen. De andra bilderna dyker också upp lite varstans på nätet i olika sammanhang.
Tvivelaktiga omdömen oaktat, jag betraktar det som en bluffprodukt.

tommib
Tja..... Utan en närmare teknisk förklaring tillgänglig på hemsidan så skulle jag våga påstå att produkten och säljaren är full av skit (föga förvånande).

Big Clive, en klok och underhållande karl från brittiska öarna, dissekerade en liknande produkt 2016 på YouTube. Mycket rolig video om man har en kvart över. Hans andra videos kan också rekommenderas starkt.

• Gilla
Demmpa
  • Laddar…
Fan, jag som redan lagt en beställning:rofl:

• Gilla
tommib
  • Laddar…
Det är ju humor på hög nivå "hindrar onödig ström från att nå ditt kretskort", "sparar alltså mellan 30-50%".

Hade ingen aning om att min mikrovågsugn alltså drar dubbelt så mycket ström som den behöver! :crysmile:

Ja, ni får passa på att köpa idag! För bara idag har de fraktfritt och 46% rabatt på sin bästsäljare som är 3 stycken sådana mackapärer! :D

Saxat från deras villkor :rofl:

SECTION 14 - DISCLAIMER OF WARRANTIES; LIMITATION OF LIABILITY

We do not guarantee, represent or warrant that your use of our service will be uninterrupted, timely, secure or error-free.

We do not warrant that the results that may be obtained from the use of the service will be accurate or reliable.

• Gilla
Pungpinan och 2 till
  • Laddar…
F FRS05 skrev:
[länk]

Produkten gjorde annons här inne på byggahus så jag tryckte för att kolla vad det var för något. Känns ju som en stor bluff?:D
Ta en skärmdump och PMa Marlen @ CO när ni ser reklam som är vilseledande/falsk så utreder dom reklamen och eventuellt plockar bort den.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.