X
Hällen som är så mycket billigare än alla andra på marknaden (utanför ikea) men som det inte går att hitta några som helst omdömen om var man än söker. Är det ingen som testat den? Det lutar åt att vi satsar på den till vårt kök pga av den stilrena designen och det fördelaktiga priset, skulle dock vara intressant att höra ett omdöme först

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=594684
 
Att det är en OEM-produkt är ingen tvivel om. Antingen om det är en direktimport från Kina eller om man har använt sig av någon mellanhand.
Men för det behöver det inte vara totalt skrot - men lite stämmer det ju att man får vad man betalar för. Dock tror jag att just på hällar är det väldigt mycket varumärke man betalar för om man köper från någon av de stora.

Även Expert har en liknande, då under varumärket Point. Även det en OEM-produkt, och likheten är slående.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.