345 läst ·
2 svar
345 läst
2 svar
EC-fläkt - är nolla/fas viktigt?
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Hade tänkt montera en EC-fläkt med stickpropp, men inser att jag då inte kan garantera att fasen hamnar rätt.
Är det ett problem egentligen?
Fläkten är en kanalfläkt från Östberg.
Är det ett problem egentligen?
Fläkten är en kanalfläkt från Östberg.
Produkter som diskuteras: "kanalfläkt"
Kanalfläktar
Med hjälp av en kanalfläkt kan du på ett smidigt sätt öka flödet av frånluft i våtrum och därigenom förbättra ditt inomhusklimat.
Läs mer
Nej det är inget problem alls har åtminstone inte varit på de jag har använt och svårt att tänka sig någon anledning till det heller.13th Marine skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 658 inlägg
Klicka här för att svara
