Hade tänkt montera en EC-fläkt med stickpropp, men inser att jag då inte kan garantera att fasen hamnar rätt.

Är det ett problem egentligen?

Fläkten är en kanalfläkt från Östberg.
 
13th Marine 13th Marine skrev:
Hade tänkt montera en EC-fläkt med stickpropp, men inser att jag då inte kan garantera att fasen hamnar rätt.

Är det ett problem egentligen?

Fläkten är en kanalfläkt från Östberg.
Nej det är inget problem alls har åtminstone inte varit på de jag har använt och svårt att tänka sig någon anledning till det heller.
 
  • Gilla
13th Marine
  • Laddar…
GK100 GK100 skrev:
Nej det är inget problem alls har åtminstone inte varit på de jag har använt och svårt att tänka sig någon anledning till det heller.
Jag kan inte riktigt heller komma på något, men efter min date med Siemens servodrivare som tydligen behövde det blev jag lite osäker.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.