255 605 läst ·
3 081 svar
256k läst
3,1k svar
Ebba Busch snart juridisk ägare till omstridda fastigheten
Ja man kan säga att jag uppskattade Ebba i svensk politik men hennes beteende i detta nej jättedåligtP pmd skrev:Bara så där? Helt omotiverat?
Jag har inga problem med att folk har andra åsikter än vad jag har, men jag tycker att det är lite tråkigt att inte få åsikterna motiverade. En motiverad åsikt är betydligt lättare att förstå, och ibland leder det faktiskt till att jag ändrar åsikt. Inte jätteofta, men det händer.
Det är inte henne detta plågar utan berördaSarB skrev:
Undrar hur resonemanget varit om nån annan än Ebba varit köparen?
Skulle jag varit köpare skulle jag inte backat dan efter vi var överens och skrivit papper......
Men det är knappast kvällstidningsstoff och rättegången hade gått omärkt förbi
Skulle jag varit köpare skulle jag inte backat dan efter vi var överens och skrivit papper......
Men det är knappast kvällstidningsstoff och rättegången hade gått omärkt förbi
Ja flera som underskattar sin förmåga. De borde göra advokatprovet istället gör att bara agera lite i bakgrunden i de stora tvisterna och brottmålen. Varför höll jag på att skriva målbrott när det heter brottmålJonatan79 skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 21 917 inlägg
Lustigt, min bild är att han har ett rättshaveristiskt skåp till ombud som i bästa fall kan lura sin klient att han har en chans i rätten. Synnerligen oklart hur Esbjörn Bohlin kunnat välja en så svag företrädare; kanske har alla de seriösa jurister han talat med avrått honom från att driva frågan.T Takläggare skrev:
Nu vet jag att du tycker att det är en del av sporten att bryta mot reglerna och se om man kommer undan med det, men de som ”håller på” Esbjörn Bohlin av någon form av moralisk indignation över vissa omständigheter i fallet måste nog hålla för näsan ganska hårt för att stå ut med stanken av den valda företrädaren.
Väntar med spänning på vad @Takläggaren ska svara.SarB skrev:
För du tänker väl svara?? Vore väldigt mesigt att köra ner huvudet i sanden nu när @SarB frågat 3-4 ggr
”Makt att besluta i ärendet” .... Hahahaha ska rådgivaren besluta om Ebbas förstörda roll som partiledare??? Ojojoj så korkatP pmd skrev: