Hej

Vad säger ni elektriker om märket Ebasee? Köpt nyproduktion av Skanska. Allt i bygget är kända kvalitetsgrejer. Men när jag öppnade elskåpet i lägenheten fick jag mig en överraskning. Har aldrig sett märket Ebasee.

Googlar man så är det något kinesiskt märke. Nu är väl mycket av elen tillverkad där ändå. Men, som sagt, jag blev sannerligen överraskad när jag öppnade elskåpet.
 
G
Jag har aldrig tidigare hört talas om Ebasee.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.