Det är en E-lux ERF3867SOW med vatten runt 10år gammalt. Problemet som dykt upp är att det rinner väldigt dåligt. Nu har dykt upp att det börjar rinna ännu sämre efter ett tag. Börjar man om igen så blir flödet det samma som innan flödet minskade.
Jag har inte bytt filter på lite drygt ett år. Det har inte spelat någon roll tidigare. Jag har inte använt kolsyran på länge. Den har visst tagit slut😉 Men vatten ska inte vara. kolsyrat😉
Det känns som att kylen fått problem med prostatan....😀
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder