Det är en E-lux ERF3867SOW med vatten runt 10år gammalt. Problemet som dykt upp är att det rinner väldigt dåligt. Nu har dykt upp att det börjar rinna ännu sämre efter ett tag. Börjar man om igen så blir flödet det samma som innan flödet minskade.

Jag har inte bytt filter på lite drygt ett år. Det har inte spelat någon roll tidigare. Jag har inte använt kolsyran på länge. Den har visst tagit slut😉 Men vatten ska inte vara. kolsyrat😉

Det känns som att kylen fått problem med prostatan....😀 Etikett på Electrolux-kylskåp, modell ERF3867SOW, med produktnummer och serienummer, tillverkad i Sverige.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Det var filtret.
När jag kopplade förbi det så vart det normalt flöde igen.
Så min kaxighet med filtret får jag äta upp😉
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.