Ensam kvinna född ca 1960 har valt fullvärdeförsäkring i Länsförsäkringar
men det av värde är kanske kristallkrona, kopparsaker -
f ö fullt av loppissaker och gamla möbler, d v s nära på utan värde enligt bolagen.
Takläcka fick hon inget för då huset inte underhållits. (Modern dog 2008).
Två ingångar och två hushåll, två garage. Vill inte hyra ut i* röran.

Har man något av värde i bolagets ögon så ska detta ju vara dokumenterat och fotat dessutom. Sparat på annat sätt etc, i data.

Hon själv ingår också i försäkringen. Sjukpensionär sedan länge.( Kallt vintertid).

Hur kän det bli så dyrt?!
 
Vad menar du?
 
What?!?!?!
 
För övrigt tycker jag det lät billigt med tanke på att det var två ingångar och kallt vintertid ;)
 
Som hittat, med tanke på de 2 garagen och allt :thumbup:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.