2 722 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Dyr hemförsäkring?
Ensam kvinna född ca 1960 har valt fullvärdeförsäkring i Länsförsäkringar
men det av värde är kanske kristallkrona, kopparsaker -
f ö fullt av loppissaker och gamla möbler, d v s nära på utan värde enligt bolagen.
Takläcka fick hon inget för då huset inte underhållits. (Modern dog 2008).
Två ingångar och två hushåll, två garage. Vill inte hyra ut i* röran.
Har man något av värde i bolagets ögon så ska detta ju vara dokumenterat och fotat dessutom. Sparat på annat sätt etc, i data.
Hon själv ingår också i försäkringen. Sjukpensionär sedan länge.( Kallt vintertid).
Hur kän det bli så dyrt?!
men det av värde är kanske kristallkrona, kopparsaker -
f ö fullt av loppissaker och gamla möbler, d v s nära på utan värde enligt bolagen.
Takläcka fick hon inget för då huset inte underhållits. (Modern dog 2008).
Två ingångar och två hushåll, två garage. Vill inte hyra ut i* röran.
Har man något av värde i bolagets ögon så ska detta ju vara dokumenterat och fotat dessutom. Sparat på annat sätt etc, i data.
Hon själv ingår också i försäkringen. Sjukpensionär sedan länge.( Kallt vintertid).
Hur kän det bli så dyrt?!
Vad menar du?
Klicka här för att svara