6 154 läst ·
4 svar
6k läst
4 svar
Dyckertpistol ----> Vart köper man den?
Precis så är detBlomman77 skrev:
Clas O brukar ha spikpicka inkl liten kompressor för dryga 1000-lappen. Bauhaus brukar också ha för ungefär samma pengar..
Jo, en kompressor måste du ha. Fast de kostar ju inte mer än 800 kr på Hornbach. Fick faktiskt tipset med dyckertpistol o kompressorn av snickare som hade köpt samma sak. Jag är otroligt nöjd och det har förenklat mitt arbete enormt. 600+800=1400 kr för kompressor o pistol. 
Dock blev jag lite orolig om det för mig okända tyska märket skulle finnas kvar i Sverige. Om de inte finns kvar har jag ingen chans att köpa nya dyckert at ladda maskinen med. Så jag köpte på mig en hel del. Har nog cirka 30000 dyckert nu :-? som jag inte har en aning om vad jag ska bygga med. Fast jag kommer nog på något
Dock blev jag lite orolig om det för mig okända tyska märket skulle finnas kvar i Sverige. Om de inte finns kvar har jag ingen chans att köpa nya dyckert at ladda maskinen med. Så jag köpte på mig en hel del. Har nog cirka 30000 dyckert nu :-? som jag inte har en aning om vad jag ska bygga med. Fast jag kommer nog på något
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden