...Vilka är BÄST och vilket pris brukar de ligga på...?

Jag köpte min på Hornbach - 595 kr. Något tyskt okänt märke. Fungerar helt utan problem, är mycket nöjd

Ok, det var ju tokbilligt! Fick för mig att man var tvungen att köpa kompressor till pistolen (=dyrt!) Men så är det alltså INTE :-???

Blomman77 skrev:
Ok, det var ju tokbilligt! Fick för mig att man var tvungen att köpa kompressor till pistolen (=dyrt!) Men så är det alltså INTE  :-???
Precis så är det :) Om du inte har en gasdriven/el/batteri driven.. men då får du nog räkna ungefär 595 * 10.. :).

Clas O brukar ha spikpicka inkl liten kompressor för dryga 1000-lappen. Bauhaus brukar också ha för ungefär samma pengar..

Jo, en kompressor måste du ha. Fast de kostar ju inte mer än 800 kr på Hornbach. Fick faktiskt tipset med dyckertpistol o kompressorn av snickare som hade köpt samma sak. Jag är otroligt nöjd och det har förenklat mitt arbete enormt. 600+800=1400 kr för kompressor o pistol. :)

Dock blev jag lite orolig om det för mig okända tyska märket skulle finnas kvar i Sverige. Om de inte finns kvar har jag ingen chans att köpa nya dyckert at ladda maskinen med. Så jag köpte på mig en hel del. Har nog cirka 30000 dyckert nu :-? som jag inte har en aning om vad jag ska bygga med. Fast jag kommer nog på något ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.