24 240 läst ·
49 svar
24k läst
49 svar
Duschtimer. Hur? Var?
Duschen behöver nog BÅDE vara kort OCH njutbar tänker jag. Annars är ju risken hög att han slutar duscha helt igenJ JoDa03 skrev:
En lösning värd att titta påJ JohanLun skrev:För en hyfsat plug and play lösning kanske nedan två prylar i kombination kunde funka? Finns billigare vattenfelsbrytare men denna är uppkopplad och vad jag förstår anpassningsbar i fråga om tid/vattenmängd...
Jag tänker alltså bara ha kallvatten fram som brytaren sitter på och därefter förgrena till genomströmningsvärmsren....
[länk]
[länk]
Tack JohanLun
Rörmokaren påstod att det inte gick att göra.
Vi har ff inte fått tag i någon elektriker som vill åta sig att renovera husets el och då dra upp el till vv-beredaren i taket också.
Sonen lyckades skärpa sig delvis och stundvis. Och nu har han flyttat hemifrån helt till allmännyttans.
Så kontentan blev inget mer gjort än att vvb inköptes och står kvar i sin kartong och son flyttat ut.
"Så blev det när det inte blev som det skulle"
Vi har ff inte fått tag i någon elektriker som vill åta sig att renovera husets el och då dra upp el till vv-beredaren i taket också.
Sonen lyckades skärpa sig delvis och stundvis. Och nu har han flyttat hemifrån helt till allmännyttans.
Så kontentan blev inget mer gjort än att vvb inköptes och står kvar i sin kartong och son flyttat ut.
"Så blev det när det inte blev som det skulle"
Klicka här för att svara