Är detta möjligt?De som ägde huset förut har lagt plastmatta i badrummet o täckt över golvbrunnen (rummet används fn bara som toalett).
Vi tänker köpa duschkabin till detta rummet o ansluta avloppsröret till handfatetens avloppsrör.Är detta ok?
Om inte, måste vi då ta bort befintliga plastmattan , sätta ny plastmatta o få upp brunnen och betala en stor summa för det arbetet.
Tacksam för era synpunlter.