outl1.se (Arc E-commerce AB) är ökända för att sälja saker med sisådär kvalité och ha dålig kundtjänst, sök bara på forumet eller läs omdömen på prisjakt: https://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?f=20194
Hur duschhörnan i fråga är kan jag således inte svara på men jag hade personligen absolut inte handlat därifrån. Också, lite märkligt val att inte ha ett riktigt fotografi på produkten utan en datorrendering
Hur duschhörnan i fråga är kan jag således inte svara på men jag hade personligen absolut inte handlat därifrån. Också, lite märkligt val att inte ha ett riktigt fotografi på produkten utan en datorrendering
Dålig kundtjänst är ingen överdrift. Sen en månad tillbaka så håller jag på och reklamerar en trasig apparat och bollas mellan olika handläggare som ställer samma kontrollfrågor...
Har äntligen kommit så långt att jag får skicka tillbaka produkten så de kan kontrollera den själva men som sagt, detta har tagit 1 månad hittills och de har ännu inte hämtat den...
Aldrig mer outl1 kan jag lugnt säga.
Har äntligen kommit så långt att jag får skicka tillbaka produkten så de kan kontrollera den själva men som sagt, detta har tagit 1 månad hittills och de har ännu inte hämtat den...
Aldrig mer outl1 kan jag lugnt säga.
Outl1 är ett skojarföretag. De säljer bland annat billiga värmepumpar av dålig kvalitet.
Att få ut något på garanti är dömt att misslyckas då deras "kundservice" enbart är till för att trötta ut folk så de ska ge upp sina garantianspråk.
Att få ut något på garanti är dömt att misslyckas då deras "kundservice" enbart är till för att trötta ut folk så de ska ge upp sina garantianspråk.
Klicka här för att svara