P
Har en fråga. Vad är egentligen en "duc", att dra kabel mellan styrskåpen till "duccen". Är det vent aggregatet?

hsd
DataUnderCentral
Vem ska dra kabel, var och till vad

P
Jag ska dra kabel, blev nyfiken när jag tjuvlyssnade på vilket jobb jag skulle på imorgon. Blev bara fundersam vart jag hade hört duc från innan :)

Mvh

H
P pola8 skrev:
Jag ska dra kabel, blev nyfiken när jag tjuvlyssnade på vilket jobb jag skulle på imorgon. Blev bara fundersam vart jag hade hört duc från innan :)

Mvh
har du inte gjort liknande innan? då tar med någon som vet eller har någon du kan ringa och ställa frågor. man inte allt. :)

P
Haha har folk att rådfråga. Ska bara dra en kabel imellan så inga problem. Ville bara klura ut vad duc betydde :)

Mvh

• Gilla
1
  • Laddar…
H
P pola8 skrev:
Haha har folk att rådfråga. Ska bara dra en kabel imellan så inga problem. Ville bara klura ut vad duc betydde :)

Mvh
i mitt yrke finns lärlingar som inte vet vad ögonmått eller synvinkel är så :crysmile:

P
haha :) har tre års erfarenhet. Jobbar dock aldrig med dessa uppgifter...tyvärr :)

H
P pola8 skrev:
haha :) har tre års erfarenhet. Jobbar dock aldrig med dessa uppgifter...tyvärr :)
är så där. skönt att göra nå nytt ;)

P
henke_benke skrev:
är så där. skönt att göra nå nytt ;)
Ja eller hur, ska bli intressant ;)

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.