Hej!
Skall byta panel på min sommarstuga. Gammal panel spikad direkt på vindpapp utan spikläkt.
Tänker nu sätta spikläkt. Misstänker att gammal vindpapp är perforerad av spikar från fasaden.
Av ren lättja tänker jag att det enklaste är att låta den gamla vindpappen sitta kvar och montera en ny utanpå.
Rätt eller fel?