2 004 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Dubbelpost
Har tagits ett bra initiativ i forumdelen verktyg att dela upp tipstråden i en ren länktråd och en diskussionstråd. Är det tekniskt möjligt att få länken inlagd i diskussionstråden automatiskt om man postar i länktråden?
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
Bra förslag! Vet inte hur enkelt det är att åstadkomma dock. Det finns inget standardsätt i programvaran att göra så att det blir så men det kanske går att bygga. Lägger till detta på önskelistan.
Stefan N skrev:
Det är väl ändå en överdrift. Ibland spårar länktråden ur, men mycket mindre än innan den delades. En aktiv moderator i tråden skulle dock inte skada.Stefan N skrev:
Kan själv!
· Trelleborg
· 19 659 inlägg
Jag tror inte folk ignorerar det utan helt enkelt missar det, är väl ett rätt så ovanligt koncept som kanske inte är så uppenbart.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 615 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 615 inlägg
Man kunde ha en bot som flyttade inläggen automatiskt kanske
Så att alla inlägg postas i en tråd och alla icke-länk-inlägg flyttas, eller tvärt om, man duplicerar alla länk-inlägg i en separat tråd.
Klicka här för att svara
