byggimpert skrev:
Ja, och skulle man undantagsvis ha både tid och ork så är det ofelbart två till som vill vara med och "mysa" ::)

//Christina.
Snickaren och elektrikern?

mvh

Edit: Det skulle iofs förklara de saltade timmarna som elektrikern fakturerade. Kärlek kostar...
David
 
David skrev:
Bygger man hus så har man inte tid att kramas. Har man tid så orkar man inte.  ;)

mvh
David
Så mycket mer....modern än "jag har ont i huvudet"! ;D
 
Hemmakatten
Mogge o Byggimpert!!
Vad är det man ska se!!! Blir verkligen nyfiken
;D ;D, ser ingenting. Var är länken till denna fantastiska dubbeldusch!!! ;D ;D ;D. Maken undrar också!?! Ser genast underbara långa duschstudner tillsammans framför mig.

VISA MIG GENAST!!
 
Det funkar tydligen inte att länka till bilder/hemsidor på passagen, jag skrev in adressen i adressfältet istället, då kommer bilden fram även här i tråden men det håller visst bara ett tag :-/

//Christina.
 
David skrev:
Bygger man hus så har man inte tid att kramas. Har man tid så orkar man inte.  ;)

mvh
David
Det var den sämsta utsäkt jag HÖRT!!! :o Mer kärlek till nybyggarna!!! ;D ;D ;D
 
fia_mstd skrev:
Det var den sämsta utsäkt jag HÖRT!!!  :o Mer kärlek till nybyggarna!!!  ;D  ;D  ;D
Förlåt :-[
 
David skrev:
Förlåt :-[
Det ska du ju inte säga till mig, utan till frun!!! ;) :-*
 
Jag får hoppas att hon inte läser detta. Förträngning är en underskattad terapiform.

mvh
David
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.