Skall sätta liggande panel 45x145 Enkelfasspont. Läser lite rekommendationer och hittar på XL's sida att man bör ha dubbel läkt runt fönster och dörrar. Vad är poängen? Det förutsätter väl också att man reglar dubbelt? Nån som har en åsikt att dela? Tycker det verkar lite overkill.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.