Skall sätta liggande panel 45x145 Enkelfasspont. Läser lite rekommendationer och hittar på XL's sida att man bör ha dubbel läkt runt fönster och dörrar. Vad är poängen? Det förutsätter väl också att man reglar dubbelt? Nån som har en åsikt att dela? Tycker det verkar lite overkill.
 
  • Illustration av montering av liggande panel med dubbel läkt runt fönster och dörrar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
skinnybob
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.