5 297 läst ·
18 svar
5k läst
18 svar
DSC IP sändare Internet/GPRS TL260GS och TL260GS-USA - Någon egentlig skillnad?
Ursäkta för sent svar. Jag köpte från USA, men jag har pinsamt nog inte dragit igång systemet än :S
Har programmerat det i övrigt, men inte kopplat till central och inget sim har jag än.
Skall fixa det snart.
Har programmerat det i övrigt, men inte kopplat till central och inget sim har jag än.
Skall fixa det snart.
Vet ej om det är CE-märkt, förmodligen inte eftersom det är avsett för nordamerikanska marknaden - CE märkning är väl en europeisk standard?
Jag har testat det fullt ut. Testade ett vanligt mobiltelefon-simkort som jag visste inte krävde pin-kod, men lyckades inte få igång det. Än så länge kör jag bara lokal larmning.
Är någon duktig på den typen av sim-kortsmodul och kan hjälpa mig hur jag kan testa allt för att se om jag får funktion?
Jag har testat det fullt ut. Testade ett vanligt mobiltelefon-simkort som jag visste inte krävde pin-kod, men lyckades inte få igång det. Än så länge kör jag bara lokal larmning.
Är någon duktig på den typen av sim-kortsmodul och kan hjälpa mig hur jag kan testa allt för att se om jag får funktion?
Hur har du försökt konfigurera larmsändaren? Har du använt DLS? Eller enbart försökt med manöverpanelen? Titta på den här länken, den är för GS2060 men tror det är samma förfarande med den. http://www.larmhem.se/tradbundna-larm-tillbehor/-larmsandare-gprs-modul-gs2060-gprs--62.html
Klicka här för att svara