Hej,
Jag har en droppläcka vid manometern till min pelletspanna. Se bild. Läckan är på motsatt sida mot manometern, man kan se en droppe i bilden om man tittar noga. Någon som vet hur jag kan laga denna? Känns ju lite läskigt att som amatör hålla på och skruva i ledningar med varmvatten, utan att veta riktigt var man ska stänga.
tack,
/Petter
Jag har en droppläcka vid manometern till min pelletspanna. Se bild. Läckan är på motsatt sida mot manometern, man kan se en droppe i bilden om man tittar noga. Någon som vet hur jag kan laga denna? Känns ju lite läskigt att som amatör hålla på och skruva i ledningar med varmvatten, utan att veta riktigt var man ska stänga.
tack,
/Petter
Produkter som diskuteras: "polygrip"
Polygriptänger
Polygriptänger, även kända som vattentång, är mångsidiga handverktyg som ofta används inom VVS, mekanik och andra fält där man behöver greppa, hålla, vrida eller lossa olika föremål. De är kända för sin justerbara design, vilket gör
Läs mer
Nej ska man egentligen inte men även dessa kan bli gamla. Ta det jävligt försiktigt med dessa och byt den vid lämpligt tillfälle.Blahonga skrev:
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden