Tror ni det är fara för trädet? Risk för röta? Ska man såga till rötterna på ett snyggt sätt innan man planterar häck och lägger igen med jord?
Visa bilaga 702606
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Tänk då här: du kan i vart fall inte transplantera ny rötter så gjort är gjort.
Dessutom sker sånt här tusentals gånger varje dag jorden runt utan problem varje dag.
Folk i väst tänker för mycket och oroar sig för allt, min fru som kommer från Afrika kallar det för " de döda vita", det finns undersökningar om allt och dessa visar först kanske på att något är dåligt ( eller tvärtom) men sedan kommer en ny undersökning som visar på motsatsen.
Dessutom sker sånt här tusentals gånger varje dag jorden runt utan problem varje dag.
Folk i väst tänker för mycket och oroar sig för allt, min fru som kommer från Afrika kallar det för " de döda vita", det finns undersökningar om allt och dessa visar först kanske på att något är dåligt ( eller tvärtom) men sedan kommer en ny undersökning som visar på motsatsen.
D Dilato skrev:Tänk då här: du kan i vart fall inte transplantera ny rötter så gjort är gjort.
Ok men ni tror att det överlever? Om det bildas röta eller annat dåligt, när börjar det märkas av på trädet?mexitegel skrev:
Klicka här för att svara