Hej,
Köpte en begagnad stiga primo och tog inte lång stund innan en drivrem lossnat samt en fjäder.
Är osäker på hur det skall se ut under och vilka remmar jag skall beställa. Någon som vill ta några bilder på sin stiga primo under?
Köpte en begagnad stiga primo och tog inte lång stund innan en drivrem lossnat samt en fjäder.
Är osäker på hur det skall se ut under och vilka remmar jag skall beställa. Någon som vill ta några bilder på sin stiga primo under?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Man ser inte riktigt var fjädern till klippaggregatet sitter i framkant!? Finns det något hål den ska sitta fast i där eller!? den föll lös när remmen hoppade av så hittar inget fäste för den! Tacksam för hjälp och bilder mer exakt var den sitter fram! Tackar på förhand!
Klicka här för att svara