1 620 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Drevband
Medlem
· Västra Götaland
· 202 inlägg
Är det vanligt att vissa delar av ett drevband tar längre tid att expandera?
Har monterat runt en dörr i morse och när jag kikade nyss så ser den lite ut som en bergodalbana där vissa delar har expanderat som det ska medans vissa delar har bara expanderat några millimeter.
Det är från samma rulle också.
Är det bara att vänta eller är det fel på drevbandet?
Har monterat runt en dörr i morse och när jag kikade nyss så ser den lite ut som en bergodalbana där vissa delar har expanderat som det ska medans vissa delar har bara expanderat några millimeter.
Det är från samma rulle också.
Är det bara att vänta eller är det fel på drevbandet?
Medlem
· Västra Götaland
· 202 inlägg
Ok konstigt bara att den inte expanderat överallt ordentligt då det ändå varit 20 grader ute idag och dessutom står dörren mot solsidan under ett par timmar.
Om man nu ska testa hårtork, går det att göra ett par dagar efteråt man monterat då jag inte är hemma igen förrän senare under veckan?
Om man nu ska testa hårtork, går det att göra ett par dagar efteråt man monterat då jag inte är hemma igen förrän senare under veckan?
Kan inte riktigt svara på det , om det hjälper , bara något som kan tänkas då det ska vara värme och inte för kallt för exspandera ,
Jag läste om det , i en annan tråd nyligen så rosades drevbandet
Kanske fråga i den tråden
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Jag läste om det , i en annan tråd nyligen så rosades drevbandet
Kanske fråga i den tråden
www.byggahus.se/forum/threads/expanderande-skumplast-eller-vanligt-drev-runt-nya-foenster.326868/#post-3093751
Klicka här för att svara