5 321 läst ·
7 svar
5k läst
7 svar
Dremel slutade fungera...
Slipade igår lite med min Dremel, visserligen inte nyinköpt, men knappt använd max 1 timme.
Och helt plötsligt slutade den att fungera, bara TVÄRDOG!!!
Det är inte någon propp, inget fel på något uttag, det är dremeln.
Någon som kan hjälpa mig att få fart på den lilla rackarn?
Har ingen lust att köpa en ny, eftersom att jag knappt använt den, så blir det väldigt dyr användning. Trodde det var lite kvalitet i dessa maskiner...
Och helt plötsligt slutade den att fungera, bara TVÄRDOG!!!
Det är inte någon propp, inget fel på något uttag, det är dremeln.
Någon som kan hjälpa mig att få fart på den lilla rackarn?
Har ingen lust att köpa en ny, eftersom att jag knappt använt den, så blir det väldigt dyr användning. Trodde det var lite kvalitet i dessa maskiner...
Om den är så ny så borde den väl omfattas av garanti?
Inte ny, bara inte använd mycket. Vem vet när han köpte den? Jag hade en kompis som köpte en spisfläkt för 10.000 som inte kom upp förrän efter 3 år. Fabriken var lite fundersam när han ringde och undrade över installationsanvisningar.naresjo skrev:
Jag är nog lite som olni65´s kompis, min dremel har legat i sin låda i ett antal år utan att vara använd, men väl startad.
Tråkigt om det inte är bättre kvalitet på deras prylar...
Har mailat dom, får se vad dom svarar....
Tråkigt om det inte är bättre kvalitet på deras prylar...
Har mailat dom, får se vad dom svarar....
Min stackars dremel har jag använt många timmar, och de senaste kanske 15(!) timmarna (gångtid) i en supertät glasfiberdimma (håller på att renovera en plastbåt). Fattar inte att den håller - glasfiberdammet är ju inte precis hallon för maskiner.
Så alla är iaf inte av dålig kvalitet!
Så alla är iaf inte av dålig kvalitet!
Klicka här för att svara