Hej! Har idag grävt upp runt huset.
Ska dränera och isolera grunden med optidrän/deltablock och optiweb matta.
Kommer mer bilder när arbetet fortsätter.
Huset är sutteränghus som står på berg. Hela sulan är gjuten på berg!
 
  • Uppgrävd mark runt husgrund i beredskap för dränering och isolering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Upgrävd grund runt vitt sutteränghus med synlig isoleringsmatta, redo för dränering.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.