ByggNV
Rejäl skrev:
Men det ingår ju borttransport av massorna inga friskrivningar samt en dagvattenbrunn så det är inte alls säkert att den är dyrare kan till o med vara billigare..
Samt dubbla lager isodrän..
Tack. behöver inget läggas till det?
 
P
Det ser seriöst ut, alltid svårt när man själv inte vart på plats..
 
  • Gilla
ByggNV
  • Laddar…
ByggNV
Rejäl skrev:
Det ser seriöst ut, alltid svårt när man själv inte vart på plats..
Tack
 
  • Gilla
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Om du går på den dyrare offerten ingår finplanering. Då kanske det är lämpligt att fråga hur kompaktering av återfyllningen säkerställs.

/Höghus
 
  • Gilla
ByggNV
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.