no worries, alla synpunkter är välkomna.
tror somliga missar att det rör som ett lodrätt 110 rör rakt ner från övervåningen, mera fall än så går inte att få. rinnna ner lär det göra. men komer det tex:
fastna i röret (nja)
oljud ?
läcka ?
övrigt ?
/Benny