vi funderar på att behålla de gamla dörrarna från huset vi rev,riktigt fina massiva gamladörrar.Problemet är att vi fick inte eller vi orkade och hade inte tid att ta ut karmarna,frågan är;Är det svin dyrt att låta tillverka dörrkarmar efter de gamla dörrarna?