Jag har börjat så smått att sondera marknaden av ytterdörrar, min nuvarande är inte direkt vacker.
Men på alla websidor möts jag bara av ett glatt rabblande 9x20, 10x20, 10x21 när jag söker dimensioner. Antar att det är i decimeter, men är det exakt? Dörrbladet eller karmen? Jag har ett hål i huset där den nya dörrkarmen ska få plats. Jag antar att det ligger en standard bakom , kan någon tipsa blir jag lycklig.