Det stod AXA på ASSAs dörrbromsar och det är orsaken till att det står på så många AXA dörrbromsar som behöver ersättas (det är köpta som ASSA/FIX dörrbromsar), jag har inte tittat så noga om det fortfarande är stansat AXA i ASSAs dörrbromsar.
Jag kan tänka mig att det blivit lite känsligt efter att ASSA konkurrenten Allegion köpte AXA Stenman sommaren (23 juli) 2015.
 
Redigerat:
Hoppas min nyinköpta Assa är bättre än den Habo som jag bytt flera gånger under de senaste åren.

Habon är ren skit!
 
pacman42 pacman42 skrev:
Hoppas min nyinköpta Assa är bättre än den Habo som jag bytt flera gånger under de senaste åren.

Habon är ren skit!
Nå, var den bättre?
 
P pfv skrev:
Nå, var den bättre?
Jajamensan. Inte jättebra, men klart bättre än de andra. Den nyper ibland när den blir kall, men jag har å andra sidan kallfarstu.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.