Jag läser helst svaret att det är TH's fel
( som vanligt i mina öron..) men måste väl vara öppen i frågan.
Vi har köpt stomrest,, nu har leverans 2 kommit,
i denna bl.a innerdörrar, karmar, lister,etc..
Att lister EJ är målade är jag med på,
men,, att dörrarna och dörrkarmarna ( eller vad man nu skall kalla det för som dörren hänger i s.a.s.) är inte i samma färg.. Dörrarna är som beställt vita, men alla dörrkarmar är i omålat trä...??,, är det rätt ?
Tycker att dörren och dörrkarmen, dvs,, insidan där bläck, gångjärn,,,etc sitter i, på nåt sätt hänger ihop och därför borde vara i samma färg...??,, eller är det OK och mer eller mindre praxis att man målar dessa själv på plats ?
t.i.a..