1 123asdfg #1 Medlem · 4 inlägg 11 apr 2023 14:43 123asdfg Medlem 4 inlägg 11 apr 2023 14:43 #1 Hej! Har problem med justering av innerdörr, den är på något sätt sne så den går igen nertill men inte upptill. Vad kan det bero på och går till att fixa? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #dörr
Hej! Har problem med justering av innerdörr, den är på något sätt sne så den går igen nertill men inte upptill. Vad kan det bero på och går till att fixa?
T tergo #2 Medlem · 6 122 inlägg 11 apr 2023 15:26 tergo Medlem 6 122 inlägg 11 apr 2023 15:26 #2 1 123asdfg skrev: Vad kan det bero på och går till att fixa? karmsidorna står inte lika i lod eller är dörrbladet skevt man får lossna karmen tex på stängningssidan och justera efter dörrbladet
1 123asdfg skrev: Vad kan det bero på och går till att fixa? karmsidorna står inte lika i lod eller är dörrbladet skevt man får lossna karmen tex på stängningssidan och justera efter dörrbladet
1 123asdfg #3 Medlem · 4 inlägg 11 apr 2023 17:03 123asdfg Medlem 4 inlägg 11 apr 2023 17:03 #3 T tergo skrev: karmsidorna står inte lika i lod eller är dörrbladet skevt man får lossna karmen tex på stängningssidan och justera efter dörrbladet Okej tack för svar, ska prova!
T tergo skrev: karmsidorna står inte lika i lod eller är dörrbladet skevt man får lossna karmen tex på stängningssidan och justera efter dörrbladet Okej tack för svar, ska prova!