Öppnat upp vägg för dörr, mellan garage och ekonomidel. Båda delarna är på samma höjdnivå och det är betongplatta.

Vad skall jag sätta mellan dörr och sula? Spelar det någon roll då det är en innerdörr? En plåttröskel? ingen isolering eller dylikt? Såg den blivit svart isoleringen närmast sulan.



Är det någon specifik dörr man skall ha? Vill inte ha in garagelukten. Eller kan man täta med nån typ tätningslist?

Tacksam för svar.
 
  • Öppning i betonggolv med synlig isolering och träbjälke där en dörr ska installeras mellan garage och ekonomidel.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.