B bp #1 Medlem · 1 inlägg 21 mar 2004 20:38 bp Medlem 1 inlägg 21 mar 2004 20:38 #1 hej är det ngn som har byggt med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sid 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra
hej är det ngn som har byggt med dorotherm systemet http://www.chl.chalmers.se/~lind/research/katrin.pdf sid 31 eller http://www.dorocell.se/dorocell/doro.htm + eller - petra