Hej.
Jag har sjabblat till det så mitt larm funkar inte längre. Nu ska jag försöka dls'a med pc Link cabel och får det inte att fungera. Jag kör *8 inställningar kod 499 osv men autodetect panel hitta inget. Några tips?
Kabel är gjord enligt bilden.
Mvh. Fredrik
Jag har sjabblat till det så mitt larm funkar inte längre. Nu ska jag försöka dls'a med pc Link cabel och får det inte att fungera. Jag kör *8 inställningar kod 499 osv men autodetect panel hitta inget. Några tips?
Kabel är gjord enligt bilden.
Mvh. Fredrik
Hej och tack för alla svar. Jag har fått överföringen att fungera nu. Det har blivit en massa skumma fel efter att jag körde sekvens 899 i tron om att det var enrollment mode. Jag skull lägga till en ir deckare. jag backade ur sekvens med # upprepade gånger och efter det funka nada. Jag kunde inte ens larma på för då sa den att jag skulle stänga alla sektioner först.
Men nu när jag har fått det att fungera med dls så har jag fixat en del fel iaf. Det återstår dock att fixa larmkvittering, vid utlöst larm står det kvar som öppen och går då ej att larma igen.
Mvh. Fredrik
Men nu när jag har fått det att fungera med dls så har jag fixat en del fel iaf. Det återstår dock att fixa larmkvittering, vid utlöst larm står det kvar som öppen och går då ej att larma igen.
Mvh. Fredrik
Klicka här för att svara