Håller på och grejar med mitt PC1864 och har lite problem med DLS2002, får inte till kommunikationen med RFK5132. Drivisar ska vara ok, men den laddar inte inställningarna samt web update funkar ej.

Någon som har den nyare DLS IV mjukvaran?
Eller förövrigt tips om vad som kan vara galet.

Tack på förhand.

DLS IV och annat matnyttigt finns på diyalarmforum.com

Bara att registrera sig, sedan titta under downloads till vänster och fölrja instruktionerna.

Redigerat:
Försökte regga mig på det forumet men väntar fortfarande på approval 2 mån senare. Tänkte de inte ville ha europeer där. Får ligga på lite då...

Löste förövrigt problemet med DLS 2002 och min RFK, behövde rfk5132 v5.3 eu och inte 5.2 som stod i manualen.

eran skrev:
Försökte regga mig på det forumet men väntar fortfarande på approval 2 mån senare. Tänkte de inte ville ha europeer där. Får ligga på lite då...

Löste förövrigt problemet med DLS 2002 och min RFK, behövde rfk5132 v5.3 eu och inte 5.2 som stod i manualen.
Då har det blivit något knas med din registrering, för mailet med länken för aktivering kom efter ca 20 sekunder från det att man fylt i alla uppgifter, och därefter var det bara att logga in efter att ha aktiverat kontot. Jag rekommenderar en omregistrering om du vill ha DLS IV.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.