Hej

Har skaffat hus och tänker inhandla ett DSC PC864 LCD-kit 868.
Har installerat PC1616 för ett par år sedan och kommer ihåg att det var en del strul innan jag fick larmet att funka, speciellt med uppringaren (finns en del bevis på forumet för detta).

Jag skulle vilja testa att köra DLS 2002 istället och undrar om någon har en länk till de internationella drivrutinerna som behövs.

Via denna länk kan man hitta programmet på engelska:
http://www.diysecurityforum.com/software/dsc.php

Jag behöver alltså de svenska drivarna till DSC PC864 LCD-kit 868 och gärna en svensk "language file" också.

Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig med detta.

Anders.H
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.