Vi ska bygga i östra Lambohov nu (på gränsen till Djurgården), eftersom Djurgården verkar dra ut på tiden så mycket. Vid sista pratstunden med tomtkön så lät det som att det tidigast skulle gå ut tomter runt 2008, och det givet att det inte blir för mycket överklaganden etc.