223 115 läst ·
1 634 svar
223k läst
1,6k svar
Djur i trädgården, höns, kaniner, ödlor, grodor, igelkottar m.fl
Medlem
· Västmanland
· 484 inlägg
Förberedelse och tålamod är nyckeln till framgång 😄
Oj, det var en rejäl bit han fick tag på.
Min lata huskatt kan också det där tricket men vi har bara små skogsmöss.
Min lata huskatt kan också det där tricket men vi har bara små skogsmöss.
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg
K
Kakelugnen566
Husägare
· Smålands ostkust
· 1 473 inlägg
Kakelugnen566
Husägare
- Smålands ostkust
- 1 473 inlägg
Ja, såna brukar också springa här över golven på sensommarenT TommyC skrev:
Men denna var/är inte lika kraftig och kroppen verkar vara mer brun än svart. Närbild. Vinterkostym?
Kollade med Lens, men blev inte klokare
Bara av ren nyfikenhet, hur ser du att den är sliten? Som barn var jag kroniskt äcklad av spindlar för att de inte kunde behålla sina ben. Något äldre förklarade mina föräldrar att det egentligen var min storasyster som äcklade mig då hon roade sig med att rycka av benen på ena sidan på spindlar så att de bara kunde gå runt. Älskar min syster men anser fortfarande att hon har psykopatiska drag 😂S Smed242 skrev:
Den är mager (liten bakkropp) och ser inte ut att ha full kontroll på alla ben. Färgen är väldigt dassig, fräscha individer har klarare och tydligare mönster. Hanarna slutar att äta när de blir könsmogna, och lägger all sin energi på att leta upp honor tills de svälter ihjäl.4774 skrev:
Bara av ren nyfikenhet, hur ser du att den är sliten? Som barn var jag kroniskt äcklad av spindlar för att de inte kunde behålla sina ben. Något äldre förklarade mina föräldrar att det egentligen var min storasyster som äcklade mig då hon roade sig med att rycka av benen på ena sidan på spindlar så att de bara kunde gå runt. Älskar min syster men anser fortfarande att hon har psykopatiska drag 😂
Aha. Finns det något man kan göra för att hjälpa dessa herrar eller är det bara att låta tiden ha sin gång?S Smed242 skrev:
Jag får väl skaffa en spindelbordell då 😂. Skämt åsido, jag har sett en spindel bli uppäten av en annan spindel men jag har i övrigt aldrig sett att spindlar bryr sig det minsta om andra spindlar.S Smed242 skrev: