M mbense #1 Medlem · 45 inlägg igår 21:30 mbense Medlem 45 inlägg igår 21:30 #1 Jag behöver fixa en distans till mitt rörsvep. Hade tidigare gjort en distans med en extra bräda, men vid ommålning tog jag bort den och vill nu göra något snyggare. Hur och med vad fixar jag en vettig distans? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #rörsvep #stuprör
Jag behöver fixa en distans till mitt rörsvep. Hade tidigare gjort en distans med en extra bräda, men vid ommålning tog jag bort den och vill nu göra något snyggare. Hur och med vad fixar jag en vettig distans?
Frerider #2 Allvetare · 914 inlägg igår 21:33 Frerider Allvetare 914 inlägg igår 21:33 #2 Foderkloss i furu finns i omålat. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
plåtrickard #3 Besserwisser · östergötland · 2 818 inlägg igår 21:57 plåtrickard Besserwisser östergötland 2 818 inlägg igår 21:57 #3 Använd svep för sten istället.. Slå in stiftet lagom