Hej,
Har en Automower solar hybrid 2010.
Kan man använda en displaykåpa från 220 AC? Eller vad skiljer dom åt?
Jag använder inte solpanelen så kabelgenomföringarna har ingen betydelse. Vill bara ha billigaste möjliga. Kan jag köpa den för 700kr? Dom ser ju likadana ut…

• E-handelssida, displaykåpa till Husqvarna Automower, rea, produktdiagram, artikelnummer, prisinformation.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Skärmdump av webbsida som säljer displaylock med tangentbord för Automower, priser i svenska kronor.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
L lillePer skrev:
Hej,
Har en Automower solar hybrid 2010.
Kan man använda en displaykåpa från 220 AC? Eller vad skiljer dom åt?
Jag använder inte solpanelen så kabelgenomföringarna har ingen betydelse. Vill bara ha billigaste möjliga. Kan jag köpa den för 700kr? Dom ser ju likadana ut…
Det går att köpa bara knappsatsen också. Det finns här och ebay, men ebay är dyrare.
https://schlinger.ch/de/husqvarna-automower-220ac-230acx-tastatur.html
Mvh Gordon

G GordonE skrev:
Det går att köpa bara knappsatsen också. Det finns här och ebay, men ebay är dyrare.
[länk]
Mvh Gordon
Tack, Du skriver här och ebay. Går den att köpa i sverige?

Hej, med här menar jag länken. Den är ju inte dyr att skicka och den är platt. Jag har satt dit en sån på en klippare och det gick fint.

Jag ogillar att köpa på ebay då de tar mycket av vinsten om det finns alternativ som i länken.

G GordonE skrev:
Hej, med här menar jag länken. Den är ju inte dyr att skicka och den är platt. Jag har satt dit en sån på en klippare och det gick fint.

Jag ogillar att köpa på ebay då de tar mycket av vinsten om det finns alternativ som i länken.
Aha fick för mig att jag kom till ebay via länken. Såg fel. Men det innebär ju också att knappsatsen är samma till alla modellerna. Om jag kan köpa den billigaste från gpl så skiljer det ett par hundra och jag kan hämta den imorgon.
Tack för hjälpen

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.