Det är en Electrolux, "stussen" hade färdigt hål med en täckpropp på, så den behövde jag inte kapa
Däremot var slangen på tok för lång, så jag fimpade av en bit
men jag fick inte heller på den med gummiändan som fans där innan jag kapade
Lite vulktape på "stussen" kanske kan hjälpa ?
Edit:
det läcker inte mycket, ett par droppar / maskintömmning
men det är inte värt att riskera en vattenskada
Däremot var slangen på tok för lång, så jag fimpade av en bit
men jag fick inte heller på den med gummiändan som fans där innan jag kapade
Lite vulktape på "stussen" kanske kan hjälpa ?
Edit:
det läcker inte mycket, ett par droppar / maskintömmning
men det är inte värt att riskera en vattenskada
Klicka här för att svara
