6 837 läst · 5 svar
7k läst
5 svar
Diskho svart kvartskomposit - repor?
Är sugen på en diskho i svart kvartskomposit från IKEA (KILSVIKEN) men funderar på om det matta materialet är känsligt för repor? Någon med erfarenhet som vill dela med sig av bilder?
Jag undrar också ivrigt om det blir repor.
Vill såå gärna ha en svart ho i tvättstugan!
Vill såå gärna ha en svart ho i tvättstugan!
Hejsan!I IzabellaS skrev:
Jag har den här hemma och har varit jättenöjd i de 4 år den suttit här, inte en repa.... MEN! Idag när jag tömde av potatisvattnet så small det till och den sprack i botten!! Alltså av bara värmen! Ska tydligen vara 25 års garantis så det ska bli intressant att se hur snyggt Ikea sköter det här.
V Vanessahed skrev:
Hejsan!
Jag har den här hemma och har varit jättenöjd i de 4 år den suttit här, inte en repa.... MEN! Idag när jag tömde av potatisvattnet så small det till och den sprack i botten!! Alltså av bara värmen! Ska tydligen vara 25 års garantis så det ska bli intressant att se hur snyggt Ikea sköter det här.
Burträsk_81 skrev:Hejsan!
Jiiiises, så skumt!!
Vi hoppas att Ikea skickar en ny direkt!
Liknande trådar
-
Starkaste limmet för underlimma rostfri diskho mot kvartskomposit/sten?
Byggmaterial & Byggteknik -
Vad är de svarta klistermärken som följer med IKEA långudden diskho?
Kök -
Svart limmad böjlig plastdel under diskho
Kök -
Såga nytt hål för diskho i bänkskiva i kvartskomposit
Kök -
Svart diskho, är det bra?
Kök