Yep....

Trots att vi köpte en rättså dyr diskbänk från Isakssons Plåt i Borlänge ingick ingen spånskiva. Åkte till byggmax och köpte en 16 mm skiva som jag delade på mitten och limmade ihop. Passade som handen i latexhandsken! Ett solitt pfoff låter nu när man slår i bänken istället för ka-plonk.
Det som saknas är asfaltsmatta på undersidan av hoarna så kommer det låta mer dämpat när man slamrar med disken också.