Vi har en diskbänk i köket som ser lite sliten och trist ut. Hur kan man frächa upp en sån?? En ny blandare är inhandlad men annars ??? :-/
 
En rejäl skurning med scotch-brite (eller hur det n stavas) och Vim burkar få den mest illa åtgågna diskbänk att skina upp ett tag i alla fall. En kompis tipsade mig om att sedan äver pudra bakpulver över bänken och polera med. Detta har jag dock inte testat. Men om du gör det så rapportera! :D

Lycka till!
 
TACK TACK ska testa båda och rapportera ;)
 
Ta maskindiskmedel och skura den med diskborsten. Blir skinande rent!!! :)
 
Jag brukar använda vanligt tvättmedelspulver på en svamp och det blir också skinande rent utan tillstymmelse till repor :D

//Christina.
 
Hm... Autosol? Vad är det? ???

Bemman
 
Bemman skrev:
Hm... Autosol? Vad är det? ???
Ett gammalt väl beprövat kromputsmedel. Kan köpas i varuhus eller biltillbehörsaffärer. ;)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.