Hej!
Det går utmärkt att genomföra, det finns något som heter Elementfläkt och som monteras under diskbänksskåpet (utblåset fälls in i sockeln) om du absolut behöver behålla just det elementet för köksvärmens skull. Annars så tror jag inte, om du har övriga element i rummet som räcker för uppvärmningens skull, att du behöver ett element under fönstret för imma o.dyl, luftcirkulationen i ett kök brukar enl. min erfarenhet räcka för att undvika dom problemen. Denna fläkt kan även kopplas till ett vattenburet system och är mycket diskret.
MVH/Christina