Vi letar efter en diskbänk med två stora hoar alt en riktigt stor och en halvstor. Någon som har tips på någon. Vi har bla tittat på den här, se nedan.
Hur är kvaliten på Intra´s diskbänkar? Vi har även tittat på Franke, får för mig att de har bättre kvalitet, har jag fel?
Kom gärna med tips om andra märken.
Tack på förhand
PS vi vill också att det finns diskmedelspump, kanske går att få på alla diskbänkar... :-/
Hur är kvaliten på Intra´s diskbänkar? Vi har även tittat på Franke, får för mig att de har bättre kvalitet, har jag fel?
Kom gärna med tips om andra märken.
Tack på förhand
PS vi vill också att det finns diskmedelspump, kanske går att få på alla diskbänkar... :-/
Har du tittat på www.sigro.se? Där finns flera diskbänkstillverkare som du kan kika på.
Själva kommer vi att ha denna från Franke. Vi tror att det kommer att fungera jättebra med en enda stor ho. Diskmedelspump medföljer också.

Lycka till!
Mvh Anna
Själva kommer vi att ha denna från Franke. Vi tror att det kommer att fungera jättebra med en enda stor ho. Diskmedelspump medföljer också.

Lycka till!
Mvh Anna
Här finns allt i rostfritt: http://www.ablandskronarostfria.se/
Hej.
Jag har beställt en diskbänk från Furhoffs ( www.furhoffs.se).
Där kan du måttbeställa en egen bänk, välja olika kanter, hoar, bakkanter, yta, bottenventiler, diskmedelspump mm mm till ett hyfsat pris. Min bänk blir ca 30% billigare än Stalas måttanpassade.
MVH Mattias
Jag har beställt en diskbänk från Furhoffs ( www.furhoffs.se).
Där kan du måttbeställa en egen bänk, välja olika kanter, hoar, bakkanter, yta, bottenventiler, diskmedelspump mm mm till ett hyfsat pris. Min bänk blir ca 30% billigare än Stalas måttanpassade.
MVH Mattias
Tack för alla tips
Nu har jag lite att bita i och kolla upp.
Är det någon som vet hur intra och franke ligger till kvalitetsmässigt?
Är det någon som vet hur intra och franke ligger till kvalitetsmässigt?
Klicka här för att svara

