L lars.chambers #1 Medlem · 2 inlägg 27 feb 2023 13:30 lars.chambers Medlem 2 inlägg 27 feb 2023 13:30 #1 Hej en fråga innan jag river mitt hus.Har 3st kablar från från väggen en brun en svart och en vit.Hur ska jag koppla in dom i pucken och lamp knapparna. Hoppas på hjälp #dimmerpuck #schneider
Hej en fråga innan jag river mitt hus.Har 3st kablar från från väggen en brun en svart och en vit.Hur ska jag koppla in dom i pucken och lamp knapparna. Hoppas på hjälp
E etompau #2 Medlem · Skåne · 14 780 inlägg 27 feb 2023 13:47 etompau Medlem Skåne 14 780 inlägg 27 feb 2023 13:47 #2 Har det suttit någon brytare där tidigare? Är det någon trappkoppling (tänd/släck från fler platser) inblandad? Ta en bild på dina grejor. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Har det suttit någon brytare där tidigare? Är det någon trappkoppling (tänd/släck från fler platser) inblandad? Ta en bild på dina grejor. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
L lars.chambers #3 Medlem · 2 inlägg 27 feb 2023 13:55 lars.chambers Medlem 2 inlägg 27 feb 2023 13:55 #3 E etompau skrev: Har det suttit någon brytare där tidigare? Är det någon trappkoppling (tänd/släck från fler platser) inblandad? Ta en bild på dina grejor. [bild]
E etompau skrev: Har det suttit någon brytare där tidigare? Är det någon trappkoppling (tänd/släck från fler platser) inblandad? Ta en bild på dina grejor. [bild]